Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012

Επτά καταγγελίες για παιδική κακοποίηση σε ένα μήνα

 Καταγγελίες παιδικής κακοποίησης κι αναφορές περιστατικών παραμέλησης παιδιών έχει δεχτεί ήδη από το 1ο μήνα λειτουργίας της, η Γραμμή Παιδικής Φροντίδας και Προστασίας, με τις 7 από αυτές να αφορούν σε περιστατικά παιδικής βίας και 10 εξ αυτών σε οικογένειες παιδιών που αντιμετωπίζουν βιοποριστικά προβλήματα, στην πόλη του Ηρακλείου.

Η Γραμμή, η οποία μάλιστα πρόσφατα αναβαθμίστηκε, δρα υπέρ παιδιών που έχουν καταλήξει να ζουν στο δρόμο. Οι εργαζόμενοι, μέσω του προγράμματος  «streetwork» έχουν εντοπίσει αυτά τα παιδιά και τα έχουν «πλησιάσει» προκειμένου να τα προφυλάξουν.
Τα περιστατικά και οι καταγγελίες που έχουν δει το "φως" είναι υπό διερεύνηση από δύο ειδικούς ψυχολόγους και μία κοινωνική λειτουργό. Στόχος – όπως αναφέρει η ψυχολόγος της Γραμμής, Έλενα Κωστάκη - είναι να «εξαλειφθούν τέτοια φαινόμενα μέσα από τη διερεύνηση», ενώ εξηγεί πως «δεν είναι λύση η άμεση αφαίρεση της επιμέλειας από τους γονείς».
Η Γραμμή Παιδικής Φροντίδας και Προστασίας βασίζεται στην συμβουλευτική ενώ σε περιπτώσεις ιατρικών περιστατικών που αφορούν σε  παιδιά , φροντίζει να προχωράει η διαδικασία ιατρικής περίθαλψης. Ακόμα, εθελοντές του Σωματείου ΟΑΣΗ παιδιού παραδίδουν μαθήματα και διοργανώνουν συλλογή τροφίμων ενώ πραγματοποιούν και συγκεντρώσεις ενημέρωσης σε συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, με στόχο παράλληλα και την δική τους στήριξη.
Ενόψει των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς μάλιστα, διοργανώνεται και γιορτή, κατά την οποία θα συγκεντρωθούν τρόφιμα για οικογένειες οι οποίες τα έχουν ανάγκη, όπως οι μονογονεικές ή οι οικογένειες στις οποίες τα παιδιά μεγαλώνουν με τον παππού και την γιαγιά.Μακροπρόθεσμοι στόχοι των εργαζομένων , είναι η Γραμμή Παιδικής Φροντίδας και Προστασίας να αναβαθμιστεί , έτσι ώστε να μπορούν να καταγγέλλονται περιστατικά επί 24ώρου αλλά και να αποκτήσει  παγκρήτια εμβέλεια.
Η Γραμμή Παιδικής Φροντίδας και Προστασίας λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 8.30 έως τις 14.30 στο τηλ. 2810 227755. ενώ τις υπόλοιπες ώρες οι καταγγελίες ή οποιαδήποτε έκκληση για βοήθεια, καταγράφονται στον τηλεφωνητή, και οι υπεύθυνοι έρχονται εν συνεχεία σε επικοινωνία μαζί σας

Πηγή: flashnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου