Κυριακή, 13 Ιανουαρίου 2013

Γαβαλάς: Ο Τσοχατζόπουλος πρέπει να φάει την κρεμούλα του κι εγώ το ίδιο!

Εννιά μήνες τώρα βρίσκεται στην έκτη πτέρυγα του Κορυδαλλού. Ο Λάκης Γαβαλάς μιλά στον Σταύρο Θεοδωράκη και την εφημερίδα "Τα Νέα" για τη νέα του ζωή στη φυλακή και τις συνθήες κράτησής του.
«Άκουσα κάποιους να λένε ότι δεν είμαι αρκετά καταδικασμένος γιατί τρώμε χαβιάρια και σολομούς στην έκτη πτέρυγα. Το χαβιάρι εγώ το απεχθάνομαι γιατί παχαίνει».

Στο ίδιο κελί βρίσκονται και οι Σαχπαζίδης και Λαυρεντιάδης, για τους οποίους δήλωσε: «Σήμερα είμαι εγώ, ένα παιδί για κλοπές, ο Σαχπαζίδης και ο Λαυρεντιάδης που ήρθε τώρα, ο οποίος είναι και άρρωστος. Στοιβαγμένοι είμαστε».

Ως προς το φαγητό αποκάλυψε πως προτιμά τις φακές, τα καρότα και τις βραστές πατάτες, παρόλο που υπάρχει η δυνατότητα να παραγγείλει απ' έξω.

Από το στόμα του Λάκη Γαβαλά δεν παραλήφθηκε ο συγκρατούμενος του, Άκης Τσοχατζόπουλος: «Τι να φάνε οι ηλικιωμένοι άνθρωποι απ' έξω; Στον Τσοχατζόπουλο π.χ. τι να του φέρουν απέξω; Κοκορέτσια και τέτοια; Αυτός πρέπει να φάει την κρεμούλα του κι εγώ το ίδιο».

Τα βράδια προτιμά να μένει μόνος γιατί όπως χαρακτηριστικά λέει "δεν έχει τα ίδια ενδιαφέροντα με κανέναν". Έτσι, "βάζει ακουστικά και βλέπει Σουλεϊμάν».

e-magazino

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου